Tuesday, October 06, 2009

my 1st day to school

hari ini hari pertama saya ke sekolah utk mendengar taklimat. kelas belum bermula, so kami masih boleh relax2. cuaca baik, tak sejuk & tak panas. just the way i love it.

dlm faculty WMG saya, dlm ramai2 org yg ambik MSC tu, hanya saya & cik Zamie yg bertudung. bila saya katakan hanya kami bertudung, saya bukan maksudkan hanya kami yg islam. mungkin ramai yg islam, tapi yg pastinya hanya kami berdua bertudung dan hanya kami melayu dari Malaysia. tak tahulah kalau2 ada lelaki melayu yg kami tak nampak. bayangkan, tahun lepas hanya cik Mar sahaja yg dari Malaysia dlm coursenya. unik kan?

harapan kami, tahun2 akan datang akan berlipat ganda warga Malaysia seperti kami di sini. harapan saya, agar saya dapat belajar bersungguh2 di sini utk menimba ilmu. semoga Allah permudahkan perjalanan saya. ameen.

No comments: