Friday, July 30, 2010

Kasut oh kasut!

Gile tak? bile Clarks sale jer, surely angkut 1 pasang utk diri sendiri. Hubby cakap saya dah takyah beli kasut sampai 10 tahun! haha mungkin benar kata2 ittew! ^^ limit saya hanyalah clarks, not more than that.. so, ape salahnya kalau angkut stok utk 10 tahun pon kan?


by the way, kasut2 kat atas tu idaklah semuanya saya punya.. ada kepunyaan hubby, kakak, adik, adik lagi, and member2 punya.. tapi besides that, ada lagi yg dah masuk kotak. hubby sound saya, mama ni asyik beli kasut utk diri sendiri jer, utk anak2 beli sikit jer.. tapi kan, kasut kanak2 walaupon sales sangatlah mahal! lebih afdhal kalau cari kat carboot jer, boleh dapat clarks dalam 1-2pound yg elok2 jer lagi.. boleh kumpul sampai umur 2-3 tahun akan datang gittew..

alasan mama, kaki mama dah tak membesar, so beli banyak pon takpe :P ni baru 1 tahun kat sini, kalau 4 tahun agaknya banyak mana ek?

8 comments:

Anonymous said...

banyaknyer...skali yg kakak punyer ker?yeay..huhu..thanx dear..

Anonymous said...

kakmi, ha ah skali kakmi, uwu, adek, fairoz, and member2 punya. but yours ada 1 jer so far sbb not sure your exact size. kot2 gi Billion tryla kasut clark yg ada, then tgk size berapa..

julie

faizura ahmad said...

murah sgt ke julie??? kalau kat sini sale pun dah rm160... tu pun aku dah beli sampai 3 pasang... pastu nyesal x pakai :(

sepasang brp kat sana?

julie.yaacob said...

zura, murah bile sales la. kalau tak sales, takdela murah sangat, but still murahla dari kat Malaysia. kalau sales less 50%, kasut yg rm200 tinggal rm100.. slalunya aku beli urk diri sendiri around that la, paling mahal aku beli nine west rm150. tu jer limit aku. hehe

Farra Da Smiley said...

pernah trignin clarks gaks...tp ukur baju di badan sendiri ..ngeee

kat mesia ni tak diskaun sgt kots juli, kalau tak tringin gak try 1

julie.yaacob said...

farra, kalau ko nak, tryla tgk website http://www.clarks.co.uk

aku bleh belikan.. aku caj sket on delivery.. email aku at julie.yaacob@gmail.com kalau ada yg berkenan

eLLe said...

waa mcm menarik sgt...bleh order ke julie? tgk la julie offer farra, diri ni plaks tertarik..huhuh..

julie.yaacob said...

shel, nak pesan bleh2.. but kite caj delivery utk shipping balik.. kalau betul nak bagitahu eks..